II BIEG

2013-09-13

XX LO

 

 

 

 

 

28 września (w sobotę) odbędzie się druga edycja Biegu „Dwudziestki”! Po ubiegłorocznej inauguracji przy okazji jubileuszu szkoły pragniemy, aby wydarzenie to na stałe zagościło w harmonogramie imprez sportowych i co roku gwarantowało Państwu sprawniejszą organizację i większą satysfakcję. Rekord trasy wynosi 14:31min. i należy do Pana Szymona Dobeckiego – czas podjąć wyzwanie! Zapraszamy!

Informacje organizacyjne:

- bieg rozpocznie się 28 września o godzinie 12, uczestników zapraszamy na zbiórkę ok. 11.30 przed wejściem do szkoły, gdzie odbędzie się krótkie spotkanie organizacyjno-informacyjne;

- osoby chcące wziąć udział w biegu proszone są o zapisywanie się korzystając z odnośnika umieszczonego na stronie szkoły (www.xxlo.pl);

- zapisy potrwają do 23 września;

- koszt uczestnictwa wynosi 5 zł, płatne w dniu biegu podczas odbierania numeru startowego;

- trasa biegu liczy 4,5 km:

  • uczestnicy wystartują z ulicy Kruczkowskiego (na wysokości bramy wjazdowej do szkoły);

  • bieg trwa w górę ulicy Kruczkowskiego, następnie uczestnicy wbiegną w ulicę Piecewską;

  • z ulicy Piecewskiej uczestnicy wbiegną na chodnik/ścieżkę rowerową prowadzącą wzdłuż ulicy Jaśkowa Dolina, aż do ponownego połączenia z ulicą Kruczkowskiego;

  • powyższą pętlę uczestnicy przebiegną dwukrotnie;

  • po drugim okrążeniu uczestnicy wbiegną na bieżnię wokół boiska szkolnego (zgodnie z ruchem wskazówek zegara), gdzie umieszczona będzie meta biegu.

- na mecie czeka przygotowana dla uczestników woda mineralna;

- każdy uczestnik otrzyma pamiątkowy medal, natomiast dla pierwszej trójki w każdej kategorii Rada Dzielnicy Piecki - Migowo ufundowała puchary;

- nad zdrowiem i bezpieczeństwem uczestników czuwać będą lekarz, pielęgniarka oraz funkcjonariusze policji;

- organizatorem jest XX LO w Gdańsku oraz Rada Dzielnicy Piecki – Migowo,

- bieg odbywa się pod patronatem Prezydenta Miasta Gdańska.

 

 

 

 

 

 



REGULAMIN BIEGU

BIEG TERENOWY pod nazwą „II Bieg XXLO”


28 września 2013 GDAŃSK
dystans 5 km

Cele i założenia biegu

  • popularyzacja biegania, jako najprostszej formy rekreacji fizycznej 

  • promocja XX Liceum Ogólnokształcącego im. Zbigniewa Herberta w Gdańsku 

  • propagowanie zdrowego trybu życia wśród lokalnej społeczności  

Organizatorzy

XX Liceum Ogólnokształcące im. Zbigniewa Herberta w Gdańsku

Rada Dzielnicy Morena

Termin i miejsce

  • Impreza odbędzie się w dniu 28 września 2013 roku (sobota) w Gdańsku 

  • Start o godz. 12:00. Start z parkingu przed budynkiem szkoły (Dobrowolskiego 6), meta w tym samym miejscu 

  • Bieg przeprowadzony zostanie na terenie osiedla LWSM Morena ulicami Jaśkowa Dolina (ścieżka rowerowa), Kruczkowskiego, Piecewska, (100% asfalt) na dystansie 5 km.  

  • Trasa będzie oznaczona co 1,0 km.  

  Zasady uczestnictwa i zgłoszenia

  • Za osobę zgłoszoną uważa się osobę, która wypełniła i przesłała formularz zgłoszeniowy oraz dokonała opłaty startowej.  

  • Opłaty startowe następują on-line jako finalizacja zgłoszenia uczestnictwa 

  • Nie ma możliwości przeniesienia opłaty startowej na innego uczestnika a w przypadku rezygnacji z uczestnictwa w biegu opłata startowa nie podlega zwrotowi. 

  • Biegacze indywidualni, którzy ukończyli 16 rok życia, niezależnie od miejsca zamieszkania, przynależności klubowej i narodowości. 

  • Zawodnicy powyżej 18 roku życia podpisują oświadczenie o biegu na własną odpowiedzialność. Osoby w wieku 12-18 lat (które w dniu biegu tj. 28 września 2013 nie osiągnęły jeszcze pełnoletności) zobowiązane są do posiadania pozwolenia na udział od rodziców lub prawnych opiekunów, z ich podpisem i nr PESEL, jest to warunkiem dopuszczenia ich do startu  

  • Zawodnicy zobowiązani są do wypełnienia oświadczenia o braku przeciwwskazań do udziału, oraz oświadczenia o przetwarzaniu danych i wizerunku (wzory oświadczeń w załączniku)

  • Zgłoszenia dokonywane są drogą elektroniczną poprzez wypełnienie formularza zamieszczonego na stronie www.xxlo.pl i uiszczenie opłaty startowej. Zgłoszenia elektroniczne przyjmowane są do północy 23 września 2013. Biuro zawodów w dniu biegu czynne od 8.00 do 11.00. Numery startowe wydawane będą po okazaniu dokumentu tożsamości. 

  • Opłata startowa w wysokości 5 złotych 

  • Pomiar czasu wyłącznie brutto przy pomocy stopera ręcznego

  • Biuro zawodów mieści się na terenie szkoły( sekretariat). Biuro zawodów po godzinie 11:00 zostaje zamknięte. W dniu 28 września w godzinach pracy biura zawodów możliwa będzie pełna weryfikacja i odebranie numeru startowego

Klasyfikacja końcowa

Prowadzona będzie klasyfikacja końcowa w 4 kategoriach

Mężczyźni:

  • do lat 18 

  • powyżej 18 lat 

Kobiety:

  • do lat 18 

  • powyżej 18 lat 

O przynależności do poszczególnych kategorii decyduje rocznik urodzenia.

Nagrody

  • W klasyfikacji w kategoriach wiekowych zwycięzcy otrzymują puchar lub statuetkę  

  • W kategoriach wiekowych nagradzani są zawodnicy i zawodniczki nawet w przypadku uczestnictwa jednej osoby w danej kategorii wiekowej. 

  • Wszyscy uczestnicy, którzy ukończą bieg mają zapewniony od organizatora pamiątkowy medal  

Zasady finansowania

  • Koszty związane z przeprowadzeniem imprezy pokrywają organizatorzy

  • Zawodnicy przyjeżdżają na koszt własny  

Postanowienia końcowe

  • Bieg odbędzie się bez względu na pogodę

  • Uczestnicy mają obowiązek zachowania zasad fair-play podczas trwania biegu i na terenie biegu

  • Organizator zastrzega sobie prawo zakończenia przyjmowania zgłoszeń w momencie przekroczenia liczby 200 uczestników 

  • Szatnie i depozyty dla uczestników znajdować się będą w budynku szkoły

  • Organizatorzy zapewniają opiekę lekarską w trakcie trwania imprezy biegowej, szatnię i toalety

  • Organizatorzy nie będą odpowiadali za przedmioty pozostawione bez zabezpieczenia lub skradzione podczas imprezy 

  • W przypadku stwierdzenia przez Organizatorów skrócenia trasy przez uczestnika, (przebiegnięcie po innej niż wyznaczona trasa), uczestnik zostanie zdyskwalifikowany

  • Protesty rozstrzyga Dyrektor Biegu- decyzje Dyrektora są nieodwołalne. Protesty będą rozpatrywane w czasie 48 godzin  

  • Organizatorzy zastrzegają sobie prawo interpretacji niniejszego regulaminu


W przypadku pytań prosimy o kontakt:

Marcin Dzierżawski marcindzierzawski@wp.pl tel. 609-688-765

Małgorzata Kaczkowska sekretariat XX LO xxlo@xxlo.pl  tel/fax 58-347-97-12

Florian Wojciechowski florianokrent@wp.pl tel/fax 58-554-15-96

 

Aktualności

Sprawozdania Rady i Zarządu Dzielnicy Piecki-Migowo

Przewodniczący Rady 2024-04-30 22:44

Przedstawiamy sprawozdania Rady Dzielnicy i Zarządu Dzielnicy Piecki-Migowo z działalności w 2023 roku.


Legenda o złotej kaczce - sperktakl

2024-04-24 08:59




XXXV sesja Rady Dzielnicy Piecki-Migowo

Przewodniczący Rady 2024-04-17 22:54

Zwołuję w dniu 24 kwietnia 2024 r. (środa) o godzinie 19:00 obrady XXXV sesji Rady Dzielnicy Piecki-Migowo w siedzibie Rady Dzielnicy (lokal 220, ul. Jaśkowa Dolina 105)


Występ zespołu Cuarteto ReTango

2024-04-16 20:53

W najbliższy czwartek o godzinie 18:00 zapraszamy do Centrum Kultury na Morenie na występ zespołu Cuarteto ReTango 
Centrum Kultury na Morenie im. Jana Pawła II


Wielkanoc 2024

Przewodniczący Rady 2024-03-30 12:24

Drodzy Mieszkańcy i Przyjaciele! Zdrowych, rodzinnych i spokojnych Świąt Wielkiej Nocy życzą Radni Dzielnicy Piecki-Migowo!


Wiosenny Kiermasz Rękodzieła

2024-03-15 09:23

Zapraszamy na wiosenny kiermasz rękodzieła


XXXIV sesja Rady Dzielnicy Piecki-Migowo

Przewodniczący Rady 2024-03-14 18:54

Zwołuję w dniu 21 marca 2024 r. (czwartek) o godzinie 19:00 obrady XXXIV sesji Rady Dzielnicy Piecki-Migowo w siedzibie Rady Dzielnicy (lokal 220, ul. Jaśkowa Dolina 105)


Miejski Mikrolas

2024-03-13 23:47

W najbliższą sobotę 16 marca, o godz. 10.00 na terenie przy ul. Zabłockiego 3 zapraszamy Mieszkańców do wspólnego sadzenia 600 drzew i krzewów! Będzie to trzeci w Gdańsku Miejski Mikrolas